Guerrilla Marketing

 (του ανταρτοπόλεμου)

 

Αρέσκεται σε τολμηρές μεθόδους και έρχεται να αποδείξει ότι εκεί που η φαντασία και η εφευρετικότητα μεγαλουργούν, τα μεγάλα budgets περισσεύουν! Τι είναι το Guerrilla Marketing; Είναι ένας εναλλακτικός τρόπος διαφήμισης, ο οποίος επιστρατεύει την πρωτοτυπία και τη δημιουργικότητα, με στόχο να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαραχθεί για πάντα στη μνήμη. Ξεφεύγει από τους κλασικούς κανόνες του μάρκετινγκ, προσεγγίζοντας το κοινό με ασυνήθιστους τρόπους και σχεδόν μηδενικό κόστος.

Πώς λειτουργεί το Guerrilla Marketing;

Γνωρίζετε ότι η λέξη “guerrilla” σημαίνει αντάρτης; Δεν είναι τυχαία η ονομασία της συγκεκριμένης μορφής μάρκετινγκ! Το concept του Guerrilla Marketing προέρχεται από τον ανταρτοπόλεμο, στον οποίο οι στρατιώτες πραγματοποιούν αιφνίδιες επιθέσεις και γρήγορες υποχωρήσεις. Όπως και στον ανταρτοπόλεμο λοιπόν, τα μηνύματα του Guerrilla Marketing εμφανίζονται από το πουθενά, ξαφνιάζοντας το κοινό, προτού εξαφανιστούν γρήγορα.

Το Guerrilla Marketing βασίζεται στο εξής τρίπτυχο: φαντασία, ενέργεια και χρόνος. Το μήνυμά του είναι ευρηματικό, σαφές και συνοπτικό. Στόχος του είναι να εκπλήξει το κοινό, να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις και να αφήσει μία ανεξίτηλη ανάμνηση. Γίνεται στους δρόμους, σε δημόσιους χώρους, σε events, σε εμπορικά καταστήματα, ακόμη και στα μέσα μαζικής μεταφοράς!


Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του Guerrilla Marketing διαδραματίζουν οι συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών, καθώς και η καταγραφή του μηνύματος στο υποσυνείδητό τους. Όπως έχουμε αναφέρει σε άρθρα μας σχετικά με την Ψυχολογία του Marketing, οι αγορές μας πολύ συχνά καθοδηγούνται από το υποσυνείδητό μας.

Για να εντυπωθεί ένα μήνυμα στο υποσυνείδητο των καταναλωτών, πρέπει πρωτίστως να είναι ιδιαίτερο. Πολλές φορές, όμως, δεν αρκεί αυτό. Το μυστικό κρύβεται στην επανάληψη. Πότε επαναλαμβάνεται το ίδιο μήνυμα πολλές φορές; Όταν είναι έξυπνο και πρωτοπόρο, κάνει το πολυπόθητο “buzz” και γίνεται θέμα συζήτησης μεταξύ φίλων και γνωστών – offline και online!



Σ’ αυτό το στάδιο, κλειδί αποτελεί η επιδίωξη της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Συχνά, το Guerrilla Marketing καλεί τον καταναλωτή να αισθανθεί μαζί του και να συμμετάσχει σ’ αυτό – για παράδειγμα, πατώντας ένα κουμπί! Έτσι, ο καταναλωτής αφενός συνδέει το εκάστοτε brand με μία μοναδική ανάμνηση, αφετέρου «δεσμεύεται» μ’ αυτό


Πηγή:  Develop Greece

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο