Τουριστική εμπειρία στο ξενοδοχείο Coco Mat Athens BC 

Η θέα από τα δωμάτια 

Μια ολοκληρωμένη παρουσία αναβάθμισης των τουριστικών υπηρεσιών και του εν γένει τουριστικού προϊόντος.

Είναι γεγονός ότι η υφήλιος περνάει μία βαθύτατη κρίση με απροσδιόριστες προς το παρόν συνέπειες. Στην προσπάθεια αναζήτησης διεξόδων από αυτή θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα ανασχεδιασμό των προτεραιοτήτων και επαναφορά στους βασικούς τομείς παραγωγής, που κάποτε ήταν και οι πυλώνες της οικονομίας της Ελλάδας.

Μία ξεχωριστή τουριστική εμπειρία εν μέσω πανδημίας είχα την ευκαιρία να απολαύσω.  Έτσι, θα μιλήσουμε για την τουριστική εμπειρία ή οποία σαν έννοια έχει μελετηθεί από πολλούς ερευνητές τα τελευταία χρόνια.  

Οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την τουριστική εμπειρία είναι η από στόμα σε στόμα διαφήμιση (word of mouth), η αλληλεπίδραση μεταξύ καταναλωτών, οι πηγές πληροφόρησης, οι παράγοντες ώθησης και έλξης ενός προορισμού κ.ά.

Για τις θετικές επιστήμες η εμπειρία είναι όμοια με ένα πείραμα που βασίζεται σε αντικειμενικά γεγονότα και δεδομένα που μπορεί να γενικευθούν, για τη φιλοσοφία είναι μια προσωπική δοκιμασία που γενικά μεταβάλει το άτομο, για την κοινωνιολογία-ψυχολογία είναι μια υποκειμενική γνωστική δραστηριότητα, μια δοκιμή, το μέσο για να κατασκευάσεις μια πραγματικότητα και πάνω από όλα να την επαληθεύσεις, για την ανθρωπολογία-εθνολογία είναι ο τρόπος που τα άτομα ζουν την κουλτούρα τους, και για το management είναι ένα προσωπικό περιστατικό συχνά με σπουδαία συναισθηματική σημασία η οποία βασίζεται στην αλληλεπίδραση με τα ερεθίσματα τα οποία είναι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες.

Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι κάθε επιστήμη έχει και κάτι διαφορετικό να μας αναλύσει για την εμπειρία. Αυτό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ στην προκειμένη περίπτωση είναι πως μπορούμε να μεταφράσουμε όλα τα παραπάνω στον τουρισμό και πως μπορούμε να κάνουμε τον τουρισμό αλληλένδετο στοιχείο της τουριστικής εμπειρίας.

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι τουρίστες-καταναλωτές ψάχνουν για εμπειρίες που θαμπώνουν τις αισθήσεις τους, τους εμπλέκουν προσωπικά, αγγίζουν τις καρδιές τους και ερεθίζουν το μυαλό τους. Οι επιτυχημένες εταιρείες αυτό που κάνουν είναι να προσφέρουν αξέχαστα ικανοποιητικές εμπειρίες στους πελάτες τους και αξία στην προσφορά τους. Θα πρέπει να επιδιώκει κάθε σωστά οργανωμένη επιχείρηση να έχει συνεπή καταναλωτή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τέσσερις τρόπους:

1) Η ενημέρωση – Το να μαθαίνεις στον επισκέπτη κάτι καινούργιο: Με το που εισέρχεσαι στο ξενοδοχείο αντικρίζεις όλα όσα θα μπορούσαν να βοηθήσουν να γνωρίσεις για τα υλικά κατασκευής για το ξύλο και για την ίδια τη ζωή.  Σε υποδέχονται με ένα δώρο για το μινι μπαρ του δωματίου σου, το οποίο είναι δωρεάν, και περιέχει πολλά ελληνικά μοναδικά προϊόντα, όπως νερό, παστέλι, ελληνικό χυμό κλπ.  Μια εκπαιδευτική εμπειρία εμπλέκει ενεργά το μυαλό των τουριστών, αναβαθμίζοντας το και καλύπτοντας την επιθυμία τους για μάθηση. Συνήθως οι πελάτες που εμπλέκονται σε μία εκπαιδευτική εμπειρία έχουν ως αποτέλεσμα να αυξάνουν τις γνώσεις του και βελτιώνουν τις δεξιότητές τους, ενώ παράλληλα οι ελληνικές εταιρείες αποκτούν καινούργιο αγοραστικό κοινό.   Από το πουθενά ο Κινέζος τουρίστας θα γευτεί το παραδοσιακό παστέλι, που ενδέχεται να το αναζητήσει και όταν επιστρέψει στην πατρίδα του. 





2) Η ψυχαγωγία – Να διασκεδάζεις: Η ψυχαγωγία περιλαμβάνει μια από τις παλαιότερες μορφές εμπειρίας και υπάρχει παθητική συμμετοχή του ατόμου.  Τα τμήματα που απαρτίζουν το ξενοδοχείο από την αίθουσα πρωϊνού, το μπαρ, το εστιατόριο και roof garden, η πισίνα, η αίθουσα άθλησης κ.α. παρέχουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία για όλα τα γούστα.


3) Η Αισθητική: Το πόσο όμορφο είναι το περιβάλλον, οι κτιριακές εγκαταστάσεις και εάν είναι εναρμονισμένες με την αρχιτεκτονική του τόπου. Εάν υπάρχει επαρκείς σήμανση που να δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες στους επισκέπτες και άλλα πολλά που έχουν να κάνουν με την οικολογία και την πράσινη ανάπτυξη.  Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο στο χώρο υποδοχής έχει αρχαιολογικά ευρήματα, όπως ακριβώς ανακαλύφθηκαν κατά τη διαδικασία κατασκευής του κτιρίου, ενώ από την άλλη μεριά νεροχελώνες, και ψάρια σε καλωσορίζουν στο χώρο του γυμναστηρίου.  Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι οικολογικά, ενώ ιδιαίτερη μνεία για τα κρεβάτια, στρώματα, μαξιλάρια, ποτήρια, πιάτα, κλπ τα οποία είναι κατασκευασμένα με οικολογικά υλικά.  Κατ’ αυτόν τον τρόπο παρέχετε η δυνατότητα στον επισκέπτη να ενημερωθεί αναλυτικά για τα υλικά που περιέχονται στα παραπάνω είδη, διότι υπάρχει σταθερή έκθεση που παρέχει αυτή τη δυνατότητα.   Επιπροσθέτως, τα είδη μπάνιου που προσφέρονται απλόχερα στους πελάτες είναι ξεχωριστά, ελληνικά τα περισσότερα και από βιολογικά υλικά.

4) Η Απόδραση – Η αναζήτηση ενός νέου εαυτού: Μία απόδραση που μπορεί να χαρακτηριστεί σαν την προέκταση στην οποία ένα άτομο είναι ολοκληρωμένο στην δραστηριότητα.  Η μοναδική θέα προς στο ναό του Παρθενώνα και το Μουσείο της Ακρόπολης, η ιδιαίτερη γαστρονομία του εστιατορίου με τα παραδοσιακά φαγητά σε νέες παρουσιάσεις προσδίδουν μία ιδιαίτερη απόλαυση, με την ιδανική μουσική που όλα μαζί συνδυάζουν τη γεύση, την όσφρηση, τον ήχο και την εικόνα.

Μια από τις κυριότερες συνέπειες της τουριστικής εμπειρίας είναι η ικανοποίηση, είναι μια διαδικασία ψυχολογικής και ψυχικής μεταμόρφωσης η οποία δεν μπορεί να συμβεί χωρίς την ενεργητική ανάμιξη των πελατών. Τα ψυχικά κέρδη όπως η χαρά, η ξεκούραση, η ξενοιασιά, η διανοητική και πνευματική αναγέννηση, η ευεξία είναι οι τελικοί στόχοι της αναψυχής και της εμπλοκής με τον τουρισμό.   

Στο ξενοδοχείο Coco Mat Athens BC, γίνονται πραγματικότητα η άνεση και ο επιχειρηματικός χαρακτήρας με παροχές υψηλού επιπέδου, ιδανική επιλογή για όσους ζητούν μία ξεχωριστή εμπειρία διαμονής.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο